مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-15اجتماعي

کودکان و سیاستگذاری اجتماعی/راه اندازی مدرسه «حقوق کودک» در البرز


مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری البرز با اشاره به اینکه در امور مختلف سیاستگذاری نقش کودکان مورد توجه قرار نمی گیرد، گفت: مدرسه حقوق کودک با کمک دستگاه قضایی برای آموزش به نقش این قشر در امور مختلف فعال خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مریم اسماعیلی فرد، مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه که در حوزه دفتر امور بانوان استانداری صورت گرفت، ضمن تأکید بر اهمیت برگزاری کارگاه های آموزشی برای تبیین حقوق کودکان در مدارس، گفت: پس از پیگیری های صورت گرفته این کارگاه در هفته ابتدایی خرداد ماه برگزار می شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری البرز با اشاره به اینکه کودکان آینده سازان این مرز و بوم هستند، اظهار کرد: کمتر صدای این قشر در سیاستگذاری ها شنیده می شود و گاهی شاهد بی توجه به آنان هستیم.

این مقام مسؤول در ادامه با تأکید بر اینکه زمانی به قشر کودک توجه می کنیم که در آن حوزه شاهد آسیب یا اتفاق غیرقابل قبولی هستیم، یادآور شد: به نظر می رسد باید به مشاوران دستگاه های اجرایی آموزش داده شود تا کمتر شاهد آسیب اجتماعی در این رده سنی باشیم.

وی اضافه کرد: به همین منظور و با توجه به تصویب قانون حمایت از اطفال و نوجوانان بنا داریم تا مدرسه حقوق کودک را در روزهای چهارم و پنجم خرداد ماه سال جار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان و سیاستگذاری اجتماعی/راه اندازی مدرسه «حقوق کودک» در البرز

کودکان و سیاستگذاری اجتماعی/راه اندازی مدرسه «حقوق کودک» در البرز