مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-15بين الملل

وزارت خارجه آمریکا: بلینکن با لاوروف بر سر تمامیت روابط دوجانبه بحث می کند


سخنگوی وزرت امور خارجه آمریکا گفت، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه این کشور مشتاق به بحث با سرگیی لاوروف، همتای روسیه ای خود بر سر تمامیت روابط دوجانبه و بررسی حوزه های مربوط به همکاری بالقوه در نشستشان طی چند روز آینده در ایسلند است.

- سخنگوی وزرت امور خارجه آمریکا گفت، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه این کشور مشتاق به بحث با سرگیی لاوروف، همتای روسیه ای خود بر سر تمامیت روابط دوجانبه و بررسی حوزه های مربوط به همکاری بالقوه در نشستشان طی چند روز آینده در ایسلند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: هدف از این مذاکره، بحث بر سر تمامیت روابط و بررسی امکان وجود پتانسیل همکاری در زمان و در جایی است که منافعمان هم راستا می شوند.

قرار است آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا و سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در حاشیه اجلاس وزیران شورای موسوم به شورای شمالگان برای تاریخ 19-20 مه(29 و 30 اردیبهشت) در شهر ریکجاویک، پایتخت ایسلند دیدار داشته باشند.

وزارت امور خارجه روسیه پیشتر در پی انجام یک گفتگوی تلفنی میان لاوروف و بلینکن اعلام داشت، آنها بر برگزاری یک نشست دوجانبه در تاریخ 20 مه توافق کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه آمریکا: بلینکن با لاوروف بر سر تمامیت روابط دوجانبه بحث می کند

وزارت خارجه آمریکا: بلینکن با لاوروف بر سر تمامیت روابط دوجانبه بحث می کند