مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-15پزشكي

بدهی4 هزار میلیاردی دولت به شرکت های پخش دارو/ دیوان محاسبات پیگیری کند


مطالبه سررسید شده و سررسید گذشته ی تمام شرکتهای پخش سراسری دارو از وزارت بهداشت، آموزش و درمان پزشکی کشور حدود 4 هزار میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، محسن عبدالله زاده مدیرعامل شرکت بهستان پخش و دبیرکل و عضو هیئت مدیره انجمن شرکتهای پخش دارو و مکمل های انسانی ایران با برنامه دارونامه درمورد جایگاه صنعت پخش دارو در ایران گفتگوی تلفنی کرد.

عبدالله زاده با بیان اینکه شرکتهای پخش دارو از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال گذشته اقدام کردند گفت: برخی شرکتها در این ایام کرونایی به صورت شبانه روزی و بدون توقف فعالیت می کردند بطوریکه تعطیلات فروردین ماه سال 99 را نیز مشغول کار بودند.

وی اظهارکرد: یکی از اقدامات شرکت های پخش دارو در ستاد، هماهنگی تحویل و توزیع دارو و تجهیزات مورد نیاز بیمارستانها به ویژه بیمارستانهای استان تهران در ستاد فرماندهی کرونای استان تهران است.

*خدمت به مردم در شرایط کرونایی برای ما فرصت است وی، درمورد توزیع داروهای مربوط به کووید 19 با اشاره به اینکه هر موقعیتی که باعث خدمت به هموطنان شود یک نوع فرصت برای ما محسوب می شود گفت: داروهای کووید داروهایی اند که فقط برای درمان کووید استفاده می شود و برای بیماری های دیگر قابل استفاده نیست و لذا با توجه به حاشیه پایین سود ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی4 هزار میلیاردی دولت به شرکت های پخش دارو/ دیوان محاسبات پیگیری کند

بدهی4 هزار میلیاردی دولت به شرکت های پخش دارو/ دیوان محاسبات پیگیری کند