مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-15اقتصادي

سرمایه داران بیشتر به فکر خرید طلا و دلارند تا حمایت از موسیقی!


کمبود اسپانسر در حوزه هنر به ویژه موسیقی قابل لمس است به طوریکه متأسفانه سرمایه داران بیشتر به فکر ساخت و ساز و خرید طلا و دلار هستند.

- سرمایه داران بیشتر به فکر خرید طلا و دلارند تا حمایت از موسیقی! ایسنا/همدان یک هنرمند عرصه موسیقی گفت: کمبود اسپانسر در حوزه هنر به ویژه موسیقی قابل لمس است به طوریکه متأسفانه سرمایه داران بیشتر به فکر ساخت و ساز و خرید طلا و دلار هستند.

کمبود اسپانسر و نبود مکان استاندارد و تجهیزات لازم برای تمرین موسیقی از مشکلاتی است که هنرمندان جوان از همان ابتدا با آن دست و پنجه نرم می کنند.

اگر کفش آهنین و اراده ای فولادی داشته باشند شاید بتوانند چاره ای بیندیشند و با این کمبودها راه به جایی برند اما برخی ناگزیر به مهاجرت شده و ترجیح می دهند انرژی خود را به پای هنرشان بریزند نه صرف مهیا ساختن بستری برای نشان دادن خود.

به گفته یک هنرمند، هر قدر هم مشکلات اقتصادی کشور پیچیده و عمیق باشد، سرمایه گذاری بر روی هنر سود اقتصادی کلانی داشته به همین جهت سرمایه گذاران بزرگ بر روی هنر سرمایه گذاری می کنند اما متأسفانه این کار در کشور ما به تازگی در حال رواج بوده و پیشنهاد می کنیم کسانی که توانمند بوده و ذوق هنری دارند، برای حمایت از هنرمندان و همچنین سودآوری کلان به این حوزه ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه داران بیشتر به فکر خرید طلا و دلارند تا حمایت از موسیقی!

سرمایه داران بیشتر به فکر خرید طلا و دلارند تا حمایت از موسیقی!