مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-15سياسي

ضرورت احیای شورای فرهنگی و اجتماعی در سازمان تامین اجتماعی


مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: احیا، تقویت و توسعه شورای فرهنگی و اجتماعی و نظام ارتباطی سازمان تامین اجتماعی یک ضرورت است.

- ، علی جهانی در اولین نشست احیای شورای عالی فرهنگی و اجتماعی و ارتباطی سازمان تامین اجتماعی افزود: هم اندیشی، هم گرایی، هم افزایی و خرد جمعی در عرصه فرهنگی و اجتماعی و ارتباطی سازمان یک ضرورت است و پاسخگویی به نیازها مسائل و مباحث بیش از 45 میلیون مخاطب این سازمان ضرورت نظام فرهنگی و اجتماعی توسعه یافته و توسعه محور را ایجاب می کند.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با تشریح دستورالعمل احیای شورای فرهنگی و اجتماعی افزود: باید اهداف راهبردها و برنامه های فرهنگی و اجتماعی و ارتباطی با اهداف سازمان مطابقت داشته باشد این موضوع نیازمند تفکر، تعامل، برنامه ریزی و سازمان دهی کلیه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در سازمان است.

وی بر ایجاد وحدت رویه و ایجاد ساختار مناسب مستمر و ماندگار در شورای فرهنگی و اجتماعی، یکپارچه سازی و جامع نگری و تناسب کارکردها و برنامه ها با اهداف راهبردی و اساسی سازمان تاکید کرد و اظهار داشت: تمام تولیدات و محصولات فرهنگی و اجتماعی باید متناسب با نیاز شرکای اجتماعی از جمله بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران مطابقت و تناسب داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احیای شورای فرهنگی و اجتماعی در سازمان تامین اجتماعی

ضرورت احیای شورای فرهنگی و اجتماعی در سازمان تامین اجتماعی