مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 18:302021-05-14سياسي

ماجرای انتقال بالگرد اورژانس هوایی طبس به یکی از شهرهای استان مجاور چه بود؟


نماینده مردم شهرستان های طبس، فردوس، بشرویه وسرایان در مجلس شورای اسلامی از انتقال بالگرد اورژانس طبس به یکی از شهرهای خراسان رضوی انتقاد کرد و گفت: - به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، می گویند شهرستان طبس را به عنوان بزرگترین شهرستان خاورمیانه می شناسند، وسعت راه ها، پراکندگی جمعیت این شهرستان و دوری طبس از بیرجند از نظر مساحت نیاز را به وجود اورژانس هوایی دو چندان می کند.

شهرستان طبس با توجه به گستردگی فراوانی که دارد در مسیر رفت و آمد استانهای مختلف کشور است و حوادثی که رخ می دهد وجود و ضرورت اورژانس هوایی را در این شهرستان دو چندان می کند.

در چند سال گذشته بودکه شهرستان طبس به عنوان دومین شهرستان در استان خراسان جنوبی مجهز به اورژانس هوایی شد، اما آنچه در روزهای گذشته رخ داد موضوعی ناگوار وتلخ برای مردم این شهرستان بود چرا که گویا بالگرد قرار شد به یکی از شهرستان های استان همجوار منتقل شود در همین راستا که با شنیدن این خبر واکنش های مختلف را به همراه داشت.

نماینده مردم شهرستان های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان اظهار داشت: دیروز مطلع شدم که بدون اطلاع و هماهنگی لازم، بالگرد اورژانس هوایی طبس را به یکی دیگر از شهرهای استان مجاور منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای انتقال بالگرد اورژانس هوایی طبس به یکی از شهرهای استان مجاور چه بود؟

ماجرای انتقال بالگرد اورژانس هوایی طبس به یکی از شهرهای استان مجاور چه بود؟