مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-05-14سياسي

پربازدیدترین اخبار سیاسی 23و24 فروردین ایسنا


مذاکرات برجامی/ انتخابات 1400/ آغاز تور اروپایی ظریف از موضوعات و اخبار پربازدید 23و24 اردیبهشت ماه سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

- مذاکرات برجامی/ انتخابات 1400/ آغاز تور اروپایی ظریف از موضوعات و اخبار پربازدید 23و24 اردیبهشت ماه سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مذاکرات برجامی و ارزیابی ها از روند رایزنی ها در وین از جمله اخبار پربازدید و پرخبر بود.

در همین ارتباط دیپلمات هایی اروپایی که در مذاکرات احیای برجام در وین مشارکت دارند، در اظهاراتی به پیش برد روند آن پرداخته و گفتند که وی با انتشار مطلبی در توییتر نوشت: ایران که یکی از حامیان حماس است، گفته که از مبارزه فلسطینی ها حمایت می کند .

حماس یک گروهک تروریستی است نه یک خیریه .

مذاکره کنندگان آمریکایی باید هر دو را دشمن خود درنظر بگیرند.

دیگر اخبار مرتبط را در لینک های زیر دنبال کنید.

*** توضیحات مهمان پرست درباره طرح بنزین 20 هزار تومانی پس از ثبت نامش در انتخابات ریاست جمهوری از پربازدیدترین خبرهای انتخاباتی بود.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد موج سنگینی از تخریب و دروغ با عنوان بنزین بیست هزار تومانی هستیم، اظهار کرد: باید بررسی شود که چه افرادی حاضر شده اند چنین دروغی بگوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار سیاسی 23و24 فروردین ایسنا

پربازدیدترین اخبار سیاسی 23و24 فروردین ایسنا