مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-05-14سياسي

صبح آزادی را انتظار می کشیم


حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در پیامی به اسماعیل هنیه تاکید کرد: «اینجانب وظیفه خود می دانم ضمن یادآوری اهتمام ویژه امام خمینی (س) نسبت به قدس شریف و با ابراز احترام ویژه خود نسبت به برادران و خواهران مجاهد در فلسطین اشغالی، - حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در پیامی به اسماعیل هنیه تاکید کرد: اینجانب وظیفه خود می دانم ضمن یادآوری اهتمام ویژه امام خمینی (س) نسبت به قدس شریف و با ابراز احترام ویژه خود نسبت به برادران و خواهران مجاهد در فلسطین اشغالی، خود را در آلام و مصائب ملت قهرمان فلسطین شریک بدانم و از خدای متعال عاجزانه بخواهم تا شرایطی فراهم آورد که در کنار شما به ستیز با سردمداران کفر و نفاق مشغول شوم.

یا لیتنا کنا معکم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جماران، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی به رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس بدین شرح است: بسمه تعالی برادر مجاهد آقای اسماعیل هنیه جنایات رژیم صهیونیستی در حق زنان و کودکان ملت قهرمان فلسطین، در سرزمین های اشغالی دل هر آزاده ای را به درد می آورد.

شهادت برادران و خواهران ما توسط دژخیمان اشغالگر، بی تردید خون ملت های مسلمانان و آزادیخواهان را به جوش آورده و عزم آنها را با همت شما همراه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبح آزادی را انتظار می کشیم

صبح آزادی را انتظار می کشیم