مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-05-14بين الملل

درخواست جنبش حماس از مسلمانان جهان: برای حمایت از مسجدالاقصی بپاخیزید


«اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی جنبش حماس طی پیامی خواستار پشتیبانی همه مسلمانان جهان از غزه، مسجد الاقصی و مردم فلسطین در سرزمین های اشغال شده سال 1948 و تأیید حق حاکمیت فلسطینی ها بر سرزمین خود شد.

- اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس طی پیامی خواستار پشتیبانی همه مسلمانان جهان از غزه، مسجد الاقصی و مردم فلسطین در سرزمین های اشغال شده سال 1948 و تأیید حق حاکمیت فلسطینی ها بر سرزمین خود شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز (جمعه) مسلمانان جهان، اعراب و همه آزادگان جهان را به برگزاری راهپیمایی و تظاهرات مردمی برای حمایت از مسجد الاقصی و غزه فرا خواند.

ایرنا به نقل از تارنمای فلسطین الان نوشت: هنیه در این پیام خواستار پشتیبانی همه مسلمانان جهان از غزه، مسجد الاقصی و مردم فلسطین در سرزمین های اشغال شده سال 1948 و تأیید حق حاکمیت فلسطینی ها بر سرزمین خود شد.

وی ادامه داد که ما از همه مردم فلسطین، مسلمانان، اعراب و آزادگان جهان به سبب موضع قهرمانانه و شجاعانه در برابر اشغالگری صهیونیست ها قدردانی می کنیم.

در همین حال، نیروهای اشغالگر صهیونیست برای پنجمین روز پیاپی به حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی ها ادامه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست جنبش حماس از مسلمانان جهان: برای حمایت از مسجدالاقصی بپاخیزید

درخواست جنبش حماس از مسلمانان جهان: برای حمایت از مسجدالاقصی بپاخیزید