مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-14سياسي

ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی


رییس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است، تأکید کرد: با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.

- ، علی صالحی پنجشنبه شب در جلسه شورای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان، با اشاره به اهمیت فراهم سازی مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی شفاف، قانونمند و باشکوه تصریح کرد: تقویت قانونمداری و جلب اعتماد عمومی، زمینه ساز مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات خواهد شد.

صالحی از اهتمام ویژه دستگاه قضایی استان هرمزگان به منظور برخورد جدی با قانون شکنان خبر داد و خاطرنشان کرد: رصد دقیق تحرکات غیرقانونی و مقابله با فعالیت های غیرمجاز در فضای مجازی از سوی متولیان امر به منظور حفظ سلامت انتخابات و جلوگیری از تخلفات، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی تأکید کرد: نقش رسانه ها در رونق بخشی به فضای انتخابات و پیشگیری از جرایم و تخلفات، محوری و اثرگذار است و در این راستا؛ اقدام در جهت آگاهی بخشی و تولید و پخش ویژه برنامه هایی برای ایجاد فضای امید و شور و نشاط در سطح جامعه بسیار حائز اهمیت است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان هرمزگان با اعلام اینکه تبلیغات زودهنگام تخلف و جرم انتخاباتی محسوب می شود یادآور شد: تبلیغات پیش از موعد به منزله پایبند نبودن به قانون است و افراد حق ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی

ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی