مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 16:202021-05-13اقتصادي

حال کشور چطور بود، وقتی برجام بود؟ / پاسخی به سفسطه های دلواپسان


با برجام توانستیم برای اولین بار، در برداشت گاز از پارس جنوبی از قطر سبقت بگیریم (این میدان، بین ایران و قطر مشترک است و قبل از برجام، قطر دو برابر ما برداشت می کرد و بعد از برجام، - با برجام توانستیم برای اولین بار، در برداشت گاز از پارس جنوبی از قطر سبقت بگیریم (این میدان، بین ایران و قطر مشترک است و قبل از برجام، قطر دو برابر ما برداشت می کرد و بعد از برجام، ما دو برابر قطر برداشت می کنیم)؛ این خوب بود یا بد؟ / با برجام، نرخ ارز در ایران تثبیت شد و سال ها در کانال 3 هزار تومان ماند؛ این خوب بود یا بد؟/ با برجام، نرخ تورم تک رقمی شد و حتی در مقطعی بعه 6.

5 درصد کاهش یافت و ملت نفسی کشیدند؛ این خوب بود یا بد؟ عصر ایران؛ جعفر محمدی* - برجام بد بود؛ نتیجه اش را هم داریم می بینیم: گرانی، تورم، قیمت بالای ارز و .

؛ این خلاصه حرف های مخالفان مذاکره و دیپلماسی و برجام است که خود را برای انتخابات آماده می کنند.

نه خطاب به آنها که خود بهتر از همه می دانند که اگر برجام نبود، پولی حتی برای وارد کردن غذا هم نداشتیم که برای مردمی که هدف پروپاگاندای دلواپسان هستند، چند نکته را مرور می کنیم:- با برجام و رفع تحریم ها، صادرات نفت ایران از 900 هزار بشکه به 2 میلیون و 800 هزار بشکه رسید؛ این خوب بود یا بد؟- پول حاصل از درآمدهای نفتی برجامی، وارد طرح های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال کشور چطور بود، وقتی برجام بود؟ / پاسخی به سفسطه های دلواپسان

حال کشور چطور بود، وقتی برجام بود؟ / پاسخی به سفسطه های دلواپسان