مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-13اقتصادي

رییس سازمان ثبت: نباید بر اثر صدور اجراییه واحدهای ثبتی، کارخانجات تعطیل شوند


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خطاب به مدیران کل ادارات ثبت اسناد و املاک استان ها، گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و واحد های اجرایی نباید به نحوی عمل کنند که اقدام آن ها منجر به تعطیلی کارخانجات شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست هم اندیشی سه ساعته ذبیح الله خداییان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اصحاب تولید با حضور نائب رییس اتاق بازرگانی ایران، دبیرکل اتاق بازرگانی تهران، اعضای اتاق تعاون، معاونان و مدیران سازمان ثبت و جمعی از تولیدکنندگان و صنعتگران برگزار شد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این دیدار در ابتدا به استماع اظهارات اصحاب تولید پرداخت و دغدغه های آن ها را شنید.

خداییان پس از شنیدن حرف ها و مسائل مبتلابه تولیدکنندگان، به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن تبریک عید سعید فطر ابراز امیدواری کرد که این نشست در پشتیبانی از تولید موثر باشد.

وی از رنج اقتصاد کشور به دلیل بیماری مزمنی تحت عنوان دولتی بودن که ریشه آن به قبل از انقلاب برمی گردد سخن گفت و تصریح کرد: پیش از انقلاب زمانیکه به یکباره قیمت جهانی نفت افزایش پیدا کرد و درآمد های نفتی کشور بالا رفت، دولت وقت با تکیه بر دلار های نفتی احساس نیاز به بخش خصوصی نکرد و به بنگاه داری و تاسیس شرکت ها و کارخانجات متعدد در سراسر کشور روی آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان ثبت: نباید بر اثر صدور اجراییه واحدهای ثبتی، کارخانجات تعطیل شوند

رییس سازمان ثبت: نباید بر اثر صدور اجراییه واحدهای ثبتی، کارخانجات تعطیل شوند