مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-05-13اقتصادي

توسعه بخش پایین دستی صنعت پتروشیمی در ماهشهر


در تلاش هستیم که در منطقه ماهشهر که حدود 30 تا 35 درصد ظرفیت صنعت را به خود اختصاص داده، طرح های پایین دست را با استفاده از خوراک های پایه توسعه دهیم.

- به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بهزاد محمدی، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در حاشیه سفر دو روزه و بازدید میدانی از مجتمع ها و طرح های پتروشیمی مستقر در منطقه ماهشهر گفت: از آنجا که یکی از اهداف بلند مدت شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مسیر توسعه پایدار و هوشمندانه صنعت، اجرای پروژه های پایین دست مبتنی بر خوراک های پایه در پتروشیمی ها (به جز خوراک های نفت و گاز) است، در این سفر از روند عملیاتی این پروژه ها در منطقه ماهشهر بازدید شد.

وی با تأکید بر اینکه مهمترین هدف شرکت ملی صنایع پتروشیمی اجرای طرح های پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش است، افزود: با اجرای پروژه های پایین دست در صنعت پتروشیمی و بهره برداری از آن ها، در چند سال آینده چهره صنعت پتروشیمی با تنوع سازی سبد محصولات تغییر می کند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تأکید کرد: در تلاش هستیم که در منطقه ماهشهر که حدود 30 تا 35 درصد ظرفیت صنعت پتروشیمی را به خود اختصاص داده است، طرح های پایین دست پتروشیمی با استفاده از خوراک های پایه خود صنعت اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بخش پایین دستی صنعت پتروشیمی در ماهشهر

توسعه بخش پایین دستی صنعت پتروشیمی در ماهشهر