مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-13بين الملل

هنیه: اگر اسراییل دست از تجاوز نکشد پاسخ مقاومت بیشتر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رییس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که تا زمانی که رژیم اشغالگر به حملات خود علیه فلسطینیان ادامه می دهد، - رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در غزه تاکید کرد که تا وقتی که رژیم صهیونیستی دست از حملات خود علیه قدس و غزه برندارد، مقاومت هم حملات خود به سرزمین های اشغالی را بیشتر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رییس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که تا زمانی که رژیم اشغالگر به حملات خود علیه فلسطینیان ادامه می دهد، حملات مقاومت هم بیشتر خواهد شد.

اسماعیل هنیه شامگاه چهارشنبه در گفتگو با شبکه الجزیره گفت که قدس موضوع اصلی گفت وگوی میان مقامات حماس با طرف های مختلف منطقه است و همه طرف ها درباره ضرورت توقف اقدامات رژیم اشغالگر در قدس اتفاق نظر دارند.

هنیه بر لزوم توقف فوری تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه قدس و غزه تاکید کرد و گفت: مقاومت به جرایم رژیم اشغالگر در قدس، نوار غزه و در هر کجا پاسخ می دهد.

رییس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در حمله به غزه برج های مسکونی را ویران و غیرنظامیان را می کشد.

هنیه درباره واکنش آمریکا به اتفاقات فلسطین گفت: تا زمانی که آمریکا در واقع امر کاری انجام ندهد، به حرف های آن اهمیتی نمی دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنیه: اگر اسراییل دست از تجاوز نکشد پاسخ مقاومت بیشتر می شود

هنیه: اگر اسراییل دست از تجاوز نکشد پاسخ مقاومت بیشتر می شود