مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 03:202021-05-12بين الملل

سناتورهای جمهوری خواه آمریکا در حمایت از اسراییل خواستار توقف مذاکرات برجام شدند


سناتورهای جمهوری خواه آمریکا در حمایت از اسراییل خواستار توقف مذاکرات برجام شدند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک گروه 43 نفری از سناتورهای جمهوری خواه سنا در حمایت از اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، خواستار توقف مذاکرات برجامی دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا با جمهوری اسلامی ایران شدند.

بنا بر گزارش هفته نامه نیوزویک ، مارکو روبیو سناتور ایالت فلوریدا رهبری یک گروه 43 نفری از سناتورهای جمهوری خواهی را برعهده گرفته است که از دولت بایدن درخواست کرده اند که مذاکره هسته ای با ایران را به واسطه تنش های اخیر در منطقه فلسطین اشغالی متوقف کند.

طبق این گزارش، این سناتورهای جمهوری خواه روز گذشته (چهارشنبه) با ارسال نامه ای از بایدن درخواست لغو مذاکره با جمهوری اسلامی را مطرح کردند.

این سناتورهای جمهوری خواه با حمایت از قساوت های اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در قدس اشغالی، ایران را به حمایت مالی از گروههای مقاومت حماس متهم کردند.

در این نامه ادعا شده است: در دو روز گذشته، تروریست های فلسطینی در غزه که توسط ایران تأمین مالی می شوند، یکسری حملات راکتی به اسراییل انجام داده اند.

آن ها غیرنظامیان و شهرهای اسراییل از جمله پایتخت اسراییل اورشلیم (قدس) را هدف قرار می دهند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتورهای جمهوری خواه آمریکا در حمایت از اسراییل خواستار توقف مذاکرات برجام شدند

سناتورهای جمهوری خواه آمریکا در حمایت از اسراییل خواستار توقف مذاکرات برجام شدند