مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 15:552021-05-12سياسي

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پی شهادت 2 بسیجی


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پی شهادت 2 بسیجی، پیام تسلیت صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایحان غربی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی در پی شهادت 2نفر از بسیجیان قرارگاه  حمزه سید الشهدا در درگیری با اشرار و ضد انقلاب پیام تبریک و تسلیتی صادر کردند.

متن این پیام بدین شرح است  بسم الله الرحمن الرحیم وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا  بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ  ﴿  آل عمران  - 169 ﴾ خبر شهادت دو تن از بسیجیان قرار گاه حمزه سید الشهدا (ع) در واپسین روزهای  ماه مبارک رمضان  که در درگیری با اشرار و ضد انقلاب  به درجه رفیع شهادت نائل آمدند باعث تاسف و تأثر فراوان گردید.

مجاهدت های بی وقفه رزمندگان و بسیجیان استان آذربایجان غربی در سالهای متمادی برای حفظ امنیت در مرزهای کشور عزیزمان ، کارنامه ای درخشان و سرشار از عشق ، ایثار و مجاهدت فی سبیل الله است که هیچ گاه از اذهان مردم قدرشناس ایران اسلامی و استان آذربایجان غربی فراموش نخواهد شد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت شهیدان والامقام از پیشگاه خداوند قادر متعال برای شهدای عزیز ، علّو درجات اخروی و رحمت واسعه الهی و همنشینی با انبیا و اولیای الهی  و برای خانواده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پی شهادت 2 بسیجی

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پی شهادت 2 بسیجی