مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 14:202021-05-12سياسي

زمین های پتروشیمی زنجان تعین تکلیف شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: زمین های شرکت پتروشیمی زنجان تعین تکلیف شود.

- ، مهرداد سلطانی روز چهارشنبه در کارگروه امور زیربنایی استان زنجان با بیان اینکه در شهرستان ایجرود سازمان صمت استان و شرکت شهرک های صنعتی پیگیری عملکرد مجموعه پتروشیمی را داشته باشد و نتیجه تعیین تکلیف زمین ها را پس از یک ماه به این کارگروه برای تصمیم گیری اعلام کند، گفت: در صورت قانع کننده نبودن پاسخ، تصمیم مقتضی برای زمین های بلااستفاده این مجموعه گرفته می شود.

وی افزود: باید آزاد سازی زمین هایی که شهرک های صنعتی استان در فرصت و مهلت معین شده مورد بهره برداری قرار نگرفته اند، از شهرک های صنعتی که متقاضی بیشتری دارند آغاز شود و در این خصوص نباید تعلل شود چرا که موجب توقف توسعه صنعتی استان خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه توجه به محدودیت ها در استقرار واحدها و صنایع در شهرک های صنعتی استان زنجان ضروری است، گفت: برای مثال در ابهر ما با مشکل تامین آب مواجه هستیم بنابراین نباید صنایع آب بر در چنین محدوده هایی مستقر شود.

سلطانی گفت: با توجه به مراجعات روزافزون سرمایه گذاران صنعتی و خالی نبودن زمین در برخی شهرک های صنعتی استان خلع ید زمین هایی که در مهلت مقرر مورد استفاده قرار نگرفته مورد تاکید ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین های پتروشیمی زنجان تعین تکلیف شود

زمین های پتروشیمی زنجان تعین تکلیف شود