مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-05-12سياسي

زاکانی: مذاکرات وین حربه ای برای پوشاندن ناکامی های دولت در هشت سال اخیر است


رییس جبهه تحول خواهان انقلاب اسلامی تاکید کرد: مذاکرات وین حربه جناح رقیب برای پوشاندن ناکامی های دولت در هشت سال اخیر است و مردم باید نسبت به این موضوع هوشیار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی رییس جبهه تحول خواهان انقلاب اسلامی در همایش بانوان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به پیچیدگی صحنه انتخابات پیش رو گفت: برای جمع بندی درباره این صحنه لازم است ابعاد مختلف رخدادهای پیرامونی عرصه انتخابات مورد بحث و  بررسی قرار گیرد و مذاکرات وین یکی از این ابعاد است.

به هر حال امروز مذاکرات وین به عنوان بخشی از انتخابات مد نظر دولت است و دولتمردان تمام تلاش خود را به کار می بندند که با وعده و وعیدهای مختلف، شرایطی را ایجاد کنند که ناکامی های هشت ساله خود را بتوانند با یک  گفتار درمانی جدید و بیان وعده هایی با رنگ و لعاب متفاوت به نحوی بپوشانند و پاسخ معتبری به سوالات اساسی مردم و نخبگان جامعه ندهند، لذا نمی توان درباره انتخابات سخن گفت اما از مذاکرات وین اشاره ای نکرد.

زاکانی خاطرنشان کرد: نکته دیگر این است که وقتی ناظر بر مذاکرات وین سخن می گوییم، حتما به موضوعات اثرگذار بر مذاکرات، مثل انفجار در نطنز و مسائل این چنینی هم بپردازیم تا بتوانیم دست پر برای مذاکره از موضع بالا را ببینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: مذاکرات وین حربه ای برای پوشاندن ناکامی های دولت در هشت سال اخیر است

زاکانی: مذاکرات وین حربه ای برای پوشاندن ناکامی های دولت در هشت سال اخیر است