مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 10:502021-05-12سياسي

ابلاغ قانون «تعیین تکلیف استخدام حق التدریسیها و آموزشیاران نهضت» +نیروهای مشمول


از سوی وزیر آموزش وپرورش؛ قانون «الحاق یک تبصره به بند 2 ماده الحاقی قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش وپرورش» ابلاغ شد.

- ابلاغ قانون تعیین تکلیف استخدام حق التدریسیها و آموزشیاران نهضت +نیروهای مشمول از سوی وزیر آموزش وپرورش؛ قانون الحاق یک تبصره به بند 2 ماده الحاقی قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش وپرورش ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قانون الحاق یک تبصره به بند 2 ماده الحاقی قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش وپرورش مصوب 12 بهمن 99 مجلس شورای اسلامی به انضمام شیوه نامه مربوط، جهت اجرا و اقدام لازم ابلاغ شد.

نیروهای مشمول این قانون عبارتند از: آموزشیاران نهضت سوادآموزی: فردی که با رعایت ضوابط و مقررات آموزشی و اداری با مجوز گزینش، گواهی آموزش تدریس بدو خدمت و شناسه تدریس در نهضت سوادآموزی از سال 1379 تا قبل از سال 1392 با نهضت سوادآموزی همکاری داشته و حق التدریس خود را از محل اعتبارات دولتی دریافت نموده و همکاری آنان هم اکنون ادامه دارد.

آموزش دهنده مستمر (دو نفر و بالاتر) نهضت سوادآموزی: آموزش دهندگانی که از سال 1379 تا قبل از سال 1392 به صورت مستقیم با نهضت سوادآمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ قانون «تعیین تکلیف استخدام حق التدریسیها و آموزشیاران نهضت» +نیروهای مشمول

ابلاغ قانون «تعیین تکلیف استخدام حق التدریسیها و آموزشیاران نهضت» +نیروهای مشمول