مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-12سياسي

ائمه جمعه اهل سنت خراسان: تابع نظر ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری هستیم


ائمه جمعه اهل سنت خراسان در بیانیه ای به مناسب عید سعید فطر اعلام کردند: اعلام نظر مقام معظم رهبری در خصوص رؤیت هلال ماه، حجّت و خبر موثق جهت اثبات اول ماه است و هیچگونه منافاتی با فقه مذاهب اسلامی ندارد و همان روز را به عنوان روز اول شوال و عید فطر اعلام می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، ائمه جمعه اهل سنت خراسان به مناسبت عید سعید فطر 1442هجری قمری بیانیه ای صادر کردن و در آن تبعیت از نظر ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری را اعلام کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم أنَّ رَسولَ اللهِ صلَّی الله علیه وسلَّم قال: صوموا لرُؤیتِهِ ، وأفطِروا لرؤیتِهِ صحیح النسایی، ص 2115 ماه مبارک رمضان، ماه خدا و بهار قرآن، با برکت و رحمت به سوی مؤمنین می آید و با آمرزش گناهان به پایان می رسد.

از بهره های بی بدیل این ماه معظّم، گسستن زنجیرهای شیطانی کبر و کینه ی کوردلانه و طلوع خورشید امید و همدلی و اتّحاد در دل های مؤمنین است.

هرچند امسال نیز به خاطر شیوع ویروس کرونا، مسلمانان و روزه داران در روزها و شب های ماه مبارک رمضان، کمتر از گذشته از نعمت عبادت و راز و نیاز در مساجد بهره بردند، اما این مسئله آنان را از یاد خدا غافل نکرده و با بهره گیری از ظرفیت رسانه های اجتماعی و نیز عبادات فردی و مواسات و همدلی مؤمنانه در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه اهل سنت خراسان: تابع نظر ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری هستیم

ائمه جمعه اهل سنت خراسان: تابع نظر ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری هستیم