مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-12اقتصادي

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد


مدیرعامل بانک توسعه تعاون از اعطای 1920 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به مدد جویان کمیته امداد طی سال گذشته خبر داد.

- مدیرعامل بانک توسعه تعاون از اعطای 1920 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به مدد جویان کمیته امداد طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون اظهار داشت: اعطای 1920 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مدد جویان کمیته امداد و تحقق حداکثری سهمیه ابلاغی، موجب گردیده سهمیه بانک توسعه تعاون با رشدی 2/5 برابری، به 5000 میلیارد ریال برسد.

وی تصریح نمود: طی شش سال اخیر تعامل و همکاری خوبی بین بانک توسعه تعاون و کمیته امداد وجود داشته است و همه ساله تفاهم نامه ای مبنی بر اعطای تسهیلات کم بهره میان طرفین منعقد می گردد.

مهدیان در خصوص نحوه اعطای وام قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد گفت: وام خوداشتغالی به مددجویان معرفی شده از سوی این کمیته به صورت انفرادی و تا سقف 500 میلیون ریال با سود 4 درصد و بازپرداخت 7 ساله پرداخت می گردد.

وی افزود: علاوه بر این در صورت به کارگیری مددجویان کمیته امداد در واحدهای تولیدی به ازای هر فرد 500 میلیون ریال به واحد کارآفرینی قابل پرداخت است و چنانچه این واحدها جهت 40 نفر از مددجویان ایجاد اشتغال نمایند می توانند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد