مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-12اقتصادي

سامانه های مختلف موجب سردرگمی مردم شد/افزایش بهره وری در آب


ایجاد سامانه های مختلف در کشور موجب سردرگمی مردم برای دریافت خدمات شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازیکی از عوامل اصلی مانع زایی در روند تولید است و باید خدماتی در این بخش ارائه شود که موانع موجود در مسیر تولید از میان برداشته شود لازم به یادآوری است که اگر به بیان مشکلات پرداخته می شود باید مصادیق برطرف شدن مشکلات نیز بیان شده تا راه حل برون رفت از مشکلات نیز تداعی شود.

عالی ترین مقام دولت در استان فارس تاکید کرد: آمارهایی که از طریق پژوهشگران اقتصادی مطرح می شود نیازمند بررسی و واکاوی است از این رو باید رسانه ها نسبت به بررسی شاخص ها و علل صعود یا رکود شاخص های اقتصادی اقدام کنند.

رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه مناسب سازی فعالیت مدیران در حال انجام بوده اما سرعت آن اندک است، تصریح کرد: فضای کسب و کار در استان فارس رشد شگرفی نسبت به سالیان قبل داشته به گونه ای که استان فارس از رتبه های دو رقمی در کشور که سالیان قبل کسب کرده بود اکنون جز استان های برتر کشور و دارای رتبه های تک رقمی در فضای کسب و کار در کشور است.

به گفته استاندار فارس در واکاوی مشکلات و مسائل مختلف اقتصادی باید شرایط کلی اقتصاد و فاکتورهای ارتباطات داخلی و خارجی اقتصاد را بررسی و مورد ارزیابی قرار داد تا بتوان دیدگاه درستی از مسائل و مشکلات داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه های مختلف موجب سردرگمی مردم شد/افزایش بهره وری در آب

سامانه های مختلف موجب سردرگمی مردم شد/افزایش بهره وری در آب