مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-12سياسي

بهره برداری از کمپ ماده 16 البرز با ظرفیت 500 نفر


البرز علیرغم شرایط موجود، فاقد اردگاه ماده 16 بود و طی سال ها مورد مطالبه و انتظار مردم بود که طی پیگیری های مجدانه و با بسیج مجموعه مسؤولان پروژه به نتیجه رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز صبح امروز در مراسم افتتاح اردوگاه ماده 16 البرز، با اشاره به اینکه این امکان مهم پس از سال ها انتظار و مطالبه مردم به سرانجام رسید، گفت: جای خرسندی دارد که در آستانه عید سعید فطر شاهد بهره برداری از یک پروژه مهم در استان هستیم که حاصل اقدامی منسجم و گروهی است.

استاندار البرز ادامه داد: ایران کوچک طی چند سال اخیر بیش از پیش توانسته با کارهای گروهی و در نهایت تعامل و هم افزایی پروژه های بزرگی را به سرانجام برساند.

استاندار البرز گفت: اکنون این مجموعه می تواند 500 معتاد متجاهر را از سطح استان جمع اوری کرده و مورد غربالگری و مداوا قرار دهد؛ در این مسیر از ظرفیت شهرداری های استان نیز استفاده می شود.

شهبازی از تلاش ها و هماهنگی های فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)، رییس دادگستری و دادستان البرز، دبیر کمیته مبارزه با مواد مخدر، نیروی انتظامی استان و سایر مسؤولانی که در این راستا همراهی و مساعدت داشتند نیز قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از کمپ ماده 16 البرز با ظرفیت 500 نفر

بهره برداری از کمپ ماده 16 البرز با ظرفیت 500 نفر