مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-12سياسي

همه ایتام خوزستان صاحب یک حامی معنوی می شوند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با بیان اینکه حدود 25 هزار یتیم در خوزستان وجود دارد، گفت: تفاهم نامه ای با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی منعقد شده تا همه ایتام خوزستان حداقل یک حامی معنوی داشته باشند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با بیان اینکه حدود 25 هزار یتیم در خوزستان وجود دارد، گفت: تفاهم نامه ای با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی منعقد شده تا همه ایتام خوزستان حداقل یک حامی معنوی داشته باشند.

جمال شیبه در مراسم توزیع 6 هزار بسته معیشتی در خوزستان که امروز( 22 اردیبهشت ماه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری در سال گذشته در خصوص رزمایش کمک های مومنانه باعث شد تا حرکت عظیمی در کشور شکل بگیرد و این حرکت اکنون بسیار وسیعتر شده است و قطعا حرکتی ماندگار و همیشگی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در رزمایش های کمک های مومنانه همه مجموعه هایی که در بحث محرومیت زدایی فعالیت می کنند در کنار هم قرار گرفته اند تا خدمات ماندگارتر و تاثیر گذار تر باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: در ابتدای ماه مبارک رمضان امسال، پخت یک میلیون پرس غذای گرم و تهیه 170 هزار بسته معیشتی هدف گزاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه ایتام خوزستان صاحب یک حامی معنوی می شوند

همه ایتام خوزستان صاحب یک حامی معنوی می شوند