مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-12سياسي

اجلاس کارآفرینی ظرفیت خوبی در اشتغال ایجاد می کند


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان با اشاره به برگزاری سومین اجلاس ملی مدیریت و کارآفرینی کشور با رویکرد نقش کارآفرینی در فضای مجازی گفت: - ایسنا/اصفهان مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان با اشاره به برگزاری سومین اجلاس ملی مدیریت و کارآفرینی کشور با رویکرد نقش کارآفرینی در فضای مجازی گفت: این اجلاس می تواند ظرفیت های خوبی در حوزه کارآفرینی ایجاد کند.

سید محسن سجاد در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه برپایی این رویداد می تواند رویکرد نوینی را در کشور ایجاد کند، اظهار کرد: این طرح جدید در زمینه کارآفرینی با ارائه چهره ای نو متناسب با پیشرفت و تکنولوژی، حرکت های جدیدی را می آفریند.

وی گفت: از آنجایی که امروزه کار و فعالیت چهره ای جدید به خود گرفته و متناسب با پیشرفت و تکنولوژی حرکت می کند، خودکارفرمایی و خوداشتغالی نقش بارزی به خود گرفته که می تواند در راستای توسعه اجتماعی و اقتصادی از جایگاه بسیار خوبی برخوردار باشد.

معاون اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: ازآن جایی که فضای مجازی یکی از شیوه ها و متدهای نوین در صحنه های بین المللی است، می توانیم از این شیوه ها، منهای شرایط کرونایی در بقیه موارد نیز استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس کارآفرینی ظرفیت خوبی در اشتغال ایجاد می کند

اجلاس کارآفرینی ظرفیت خوبی در اشتغال ایجاد می کند