مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-12پزشكي

سندروم دردهای عضلانی و اسکلتی را بشناسیم/هشدار به پشت میز نشین ها


فلوشیپ و فوق تخصص کنترل و درمان درد توضیحاتی درباره علائم ابتلاء به سندروم دردهای عضلانی اسکلتی و فیبرومیالژیا ارائه داد.

- ، حسن محمدی، فلوشیپ و فوق تخصص کنترل و درمان درد همزمان با روز جهانی آگاهی از بیماری فیبرومیالژیا (12 می) 22 اردیبهشت درباره بیماری فیبرومیالژیا اظهار داشت: این بیماری مجموعه علائم به شکل درد در سراسر بدن است که با اختلال مود و اختلال خواب خود را نشان می دهد و مهمترین علت آن هیجانات مثبت و منفی و اختلالات روانشناختی است.

وی با بیان اینکه درمان های متعدد برای این بیماری در نظر گرفته شده است، گفت: مهم ترین عامل جهت رفع این بیماری رفع عوامل استرس زا است و پس از آن اختلال خواب بیمار را باید درمان کرد.

محمدی خاطرنشان کرد: به طور کلی این بیماری درمان ثابتی ندارد و همچنین تشخیص این بیماری سخت است و باید ابتدا عوامل مهم تر را رد کرد و بعد به سمت بیماری فیبرومیالژیا رفت.

این فوق تخصص کنترل و درمان درد درباره بیماری سندرم دردهای عضلانی و اسکلتی اظهار داشت: این بیماری در واقع جزو دردهای میوفشیال محسوب می شود و درد میوفشیال یک بیماری مزمن مربوط به درد است که در این بیماری فشار بر روی نقاط حساس در عضلات، سبب درد در قسمت های به ظاهر نامربوط بدن می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندروم دردهای عضلانی و اسکلتی را بشناسیم/هشدار به پشت میز نشین ها

سندروم دردهای عضلانی و اسکلتی را بشناسیم/هشدار به پشت میز نشین ها