مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-12پزشكي

نزدیک شدن به پایان کرونا با تحمل دقیقه های آخر


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه درحال نزدیک شدن به نقطه پایان کووید هستیم، گفت: در ماه های پایانی همه گیری کرونا بهتر است پیک جدیدی نداشته باشیم و تعداد بالای مرگ و میر را تجربه نکنیم تا با واکسیناسیون که روز به روز در حال افزایش است، - ایسنا/اصفهان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه درحال نزدیک شدن به نقطه پایان کووید هستیم، گفت: در ماه های پایانی همه گیری کرونا بهتر است پیک جدیدی نداشته باشیم و تعداد بالای مرگ و میر را تجربه نکنیم تا با واکسیناسیون که روز به روز در حال افزایش است، شرایط به گونه ای شود که شاهد کنترل بیماری باشیم.

آرش نجیمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه هم اکنون در شیب کاهشی موارد ابتلا و بستری بیماران کووید19 در استان قرار داریم، اظهار کرد: میزان مثبت شدن تست های کرونا در استان از 45 درصد به 35 درصد رسیده است.

همچنین تعداد بیماران بستری که به دو هزار و 600 نفر رسیده بود و نگران بودیم از سه هزار بیمار در روز فراتر رود و شرایط بحرانی شود، هم اکنون به کمتر از دو هزار بیمار رسیده است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود در صورت رعایت پروتکل های بهداشتی تا پایان اردیبهشت موارد بستری بیماران کووید در استان سه رقمی شده و به زیر هزار بیمار بستری در روز برسیم، گفت: در این شرایط م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیک شدن به پایان کرونا با تحمل دقیقه های آخر

نزدیک شدن به پایان کرونا با تحمل دقیقه های آخر