مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-05-12اجتماعي

استقرار نیروهای پلیس راه در9 ورودی اصفهان/تردد بین شهری ممنوع است


نیروهای پلیس راه استان اصفهان در 9 مبادی ورودی استان برای اعمال قانون ممنوعیت تردد بین شهری مستقر هستند.

- با اشاره به اینکه از روز گذشته ساعت 14 اعمال ممنوعیت سفر در ورودی های استان اصفهان آغاز شده است، اظهار داشت: این ممنوعیت ها تا ساعت 12 روز شنبه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ممنوعیت های تردد در تعطیلات عید فطر در سراسر استان اصفهان اعمال شده است، ابراز داشت: هر گونه ورود و خروج بین شهری حتی برای خودروهای غیر بومی نیز ممنوع اعلام شده است.

ثبت جرایم توسط 132 دوربین نظارتی رییس پلیس راه استان اصفهان با تاکید بر اینکه همه 132 دوربین جاده ای در استان اصفهان فعال است و ثبت جرایم را انجام می دهند، ادامه داد: در مناطقی نیز که پوشش دوربین وجود ندارد به صورت دستی اعمال قانون صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه جریمه برای سفر به شهرهای وضعیت قرمز 500 هزار تومان است، تصریح کرد: اعمال ممنوعیت تردد شبانه با اعمال قانون 200 هزار تومانی نیز همچنان ادامه دارد.

خودروهای عمومی و وانت پلاک شخصی مجاز به تردد هستند سرهنگ زارع در ادامه با بیان اینکه در این ایام تنها ناوگان حمل و نقل عمومی، بار و مسافر و خودروهای وانت بار با پلاک شخصی مجاز به تردد هستند، اضافه کرد: از شهروندان درخواست داریم به مقررات ابلاغی توجه داشته باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار نیروهای پلیس راه در9 ورودی اصفهان/تردد بین شهری ممنوع است

استقرار نیروهای پلیس راه در9 ورودی اصفهان/تردد بین شهری ممنوع است