مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 02:552021-05-11اقتصادي

بهره مندی 700 ایثارگر خراسان شمالی از زمین برای ساخت مسکن


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: تا پایان سال گذشته برای 700 نفر از ایثارگران استان زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن تامین شد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: تا پایان سال گذشته برای 700 نفر از ایثارگران استان زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن تامین شد.

علی بیگ زاده در نشستی با محوریت پیگیری مسکن ایثارگران استان گفت: برای تامین مسکن ایثارگران استان به دنبال انجام کار در چارچوب اقدامات روزمره اداری نیستیم بلکه باید با یک کار ویژه دغدغه مسکن این قشر ارزشمند جامعه برطرف شود.

بیگ زاده افزود: با نگاهی مثبت تا یک هفته آینده علاوه بر جمع بندی تعداد ایثارگران متقاضی دارای شرایط راهکارهای لازم برای ساخت مسکن در شهرهای فاقد زمین ارائه شود و همچنین اموری که باید از سطح ملی پیگیری شود، مشخص باشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود تاکید کرد: سوم خرداد ماه سال جاری باید بخشی از کار انجام شود و بنابراین همه پای کار بیایند.

بیگ زاده با بیان اینکه واژه ایثار مقدس است، گفت: هنوز هیچ قلم و دوربینی نتوانسته عظمت ایثارگری را به رشته تحریر دربیاورد و با به تصویر بکشاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، وی افزود: همه ما در برابر خون شهدا و ایثارگران و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 700 ایثارگر خراسان شمالی از زمین برای ساخت مسکن

بهره مندی 700 ایثارگر خراسان شمالی از زمین برای ساخت مسکن