مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 18:502021-05-11حوادث

تهدید های زن میانسال به قیمت جانش تمام شد


19»/ تاجر پسته در دام واردکنندگان قلابی/ کشف دستکش های کار صنعتی قاچاق در یک انبار/ مرگ زن جوان پس از عمل لیپوساکشن/ دستگیری عامل حمله کننده به/ درمانگاهی در شرق تهران/ پایان تبهکاری های سارق مسلح کرمانشاه/ ماجرای باند مخوف «گربه .

- همزمان با نزدیک شدن به ایام عید سعید فطر و اعمال مذهبی این ایام، مجرمان سایبری با طراحی سایت های جعلی و تبلیغات فریبنده در فضای مجازی و عمدتا شبکه های اجتماعی و پیام رسان های غیر بومی مترصد کلاهبرداری از هموطنان با عنوان دریافت فطریه و سایر نذر ها می شوند.

شیوه و شگرد مجرمان به این شکل است که عمدتا با سوء استفاده از نام اشخاص و چهره های شناخته شده هنری و یا ورزشی و یا جعل عنوان سازمان ها و نهاد های اجرایی ذی صلاح و با استفاده از ترفند های مختلف و استفاده از تصاویر نیازمندان و سایر اقدامات فریبنده با اعلام شماره حساب های شخصی از متقاضیان کلاهبرداری می کنند.

در شیوه دیگر مجرمان با طراحی سایت های جعلی با همین عنوان و هدایت متقاضیان به درگاه های جعلی بانکی با دست آوردن اطلاعات کارت بانکی فریب خوردگان با برداشت غیر مجاز از حساب های مالی آنان کلاهبرداری می کنند.

بر اساس رصد های پیش دستانه صورت گرفته در فضای مجازی یک باند سه نفره که مترصد کلاهبرداری از هموطنان با این شگرد بود، طی هماهنگی با مرجع قضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید های زن میانسال به قیمت جانش تمام شد

تهدید های زن میانسال به قیمت جانش تمام شد