مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 18:302021-05-11حوادث

تاجر پسته در دام واردکنندگان قلابی


چهار مرد که از یک تاجر پسته 14 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند پس از جلب رضایت شاکی از جنبه عمومی جرم در شعبه 5 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، رسیدگی به این پرونده با شکایت تاجر جوانی که مدعی بود 4 نفر در قالب یک شرکت عمرانی از او کلاهبرداری کرده اند، آغاز شد.

وی در توضیح ماجرا به مأموران گفت: من وارد کننده پسته هستم و برای بسته بندی پسته ها نیاز به دستگاهی داشتم که باید از خارج از کشور وارد می شد.

به همین خاطر با 4 نفر آشنا شدم که مدعی بودند می توانند در پوشش شرکت عمرانی دستگاه مورد نظر را از آلمان به ایران وارد کنند.

به همین خاطر مبلغ 14 میلیارد تومان به حساب آنها واریز کردم و آنها هم در مقابل مدارکی به من دادند که نشان می داد مبلغ را به حساب شرکت آلمانی واریز کرده اند.

ولی با گذشت چندین ماه هیچ خبری از وارد شدن دستگاه مورد نظر نشد و من هم برای پیگیری با آنها تماس گرفتم که پاسخم را ندادند و بعد از مدتی متوجه شدم آنها کلاهبردار بوده اند.

با شکایت تاجر جوان چهار متهم ردیابی و بازداشت شدند و مشخص شد آنها پول را به حساب شرکت آلمانی واریز نکرده اند و با نشان دادن قراردادی جعلی مرد تاجر را فریب داده اند که هر 4 متهم به اتهام کلاهبرداری شبکه ای در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاجر پسته در دام واردکنندگان قلابی

تاجر پسته در دام واردکنندگان قلابی