مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 17:152021-05-11حوادث

کشف بیش از 150 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مشهد


در دو عملیات جداگانه توسط نیروی انتظامی و اداره اماکن مشهد 153 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در این شهر کشف و توقیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، جانشین فرمانده انتظامی مشهد از کشف 40 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک انبار ضایعاتی در حاشیه شهر مشهد خبر داد.

سرهنگ محمد طبسی افزود: ماموران کلانتری 12 امام رضا(ع) مشهد با اقدام اطلاعاتی به سرنخ هایی رسیدند که نشان می داد افرادی سودجو چند دستگاه استخراج ارز دیجیتال را در یک انبار ضایعاتی واقع در اطراف مشهد نصب کرده و نگهداری می کنند.

وی اضافه کرد: تیم های کلانتری 12 پس از هماهنگی با مقام قضایی به طور ضربتی وارد عمل شدند و این محل را بازرسی و ماینرهای یاد شده را کشف و ضبط کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: بررسی های پلیسی در تحقیقات اولیه با توجه به ادعای یک شهروند، حاکی از آن است که تعداد 21 دستگاه از 40 دستگاه استخراج ارز دیجیتال موجود در محل سرقتی است.

طبسی افزود: در این عملیات یک متهم دستگیر و تحقیقات برای روشن شدن چگونگی ماجرا و صحت و سقم سرقت در این پرونده با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

کشف 113 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مشهد همچنین به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، 113 دستگاه استخراج ارز دیجیتال موسوم به ماینر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 150 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مشهد

کشف بیش از 150 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مشهد