مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 17:052021-05-11سياسي

اسامی شورای مرکزی ائتلاف نیروهای ائتلاف کهگیلویه و بویراحمد در 9 شهرستان


اسامی اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیروهای ائتلاف کهگیلویه و بویراحمد در 9 شهرستان اعلام شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج عصر امروز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه 1400  خلیفه خلقی پور در جمع خبرنگاران ضمن توضیح چگونگی شکل گیری شورای ائتلاف در استان و شهرستانها، اعضای شورای مرکزی شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد را رسما اعلام کرد.

خلقی پور در آغاز صحبت های خود با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان برای عموم مسلمانان جهان مردم شریف ایران اسلامی و بویژه مردم استان افزود: مردم ما همواره با تقوا و ایمان، تقرب به رحمت واسعه الهی را بعنوان  اصلی ترین هدف خودبرگزیده اند و ما امیدواریم طاعات و عبادات مردم عزیز در این ماه مبارک مورد قبول پروردگار عالم قرار گرفته باشد.

وی با تاکید بر اینکه بزرگترین کار تشکیلاتی طی سال های اخیر در جریان انقلابی استان صورت گرفته افزود ؛ این حرکت روبه جلو با استقبال بی سابقه طرفداران جریان ارزشی و انقلابی همراه شد.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه در این فرایند هم در مجمع عمومی، هم مجمع منتخب ، از نظر کمی و کیفی در جمع سه استان اول کشور قرار گرفته ایم  تاکید کرد: بعنوان استان پیشتاز کشور ،  انتخابات شورای مرکزی شهرستان ها را تکمیل و فرایند شکل گیری شورا را به انجام رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی شورای مرکزی ائتلاف نیروهای ائتلاف کهگیلویه و بویراحمد در 9 شهرستان

اسامی شورای مرکزی ائتلاف نیروهای ائتلاف کهگیلویه و بویراحمد در 9 شهرستان