مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 16:052021-05-11حوادث

دستگیری سارق و مالخر دریچه های فاضلاب/ اعتراف به 30 فقره سرقت در منطقه 17


رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقی خبر داد که 30 فقره دریچه فاضلاب را سرقت کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، با تلاش کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران سارق دریچه های فاضلاب با30 فقره سرقت دستگیر شد.

برپایه این گزارش در پی وقوع سریالی چند فقره سرقت دریچه فاضلاب در معابر عمومی منطقه 17 شهرداری تهران، دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 بر این اساس  کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی شیوه و شگرد سرقت های صورت گرفته و جمع آوری سرنخ های موجود، سارق را که به وسیله یک دستگاه خودروی پراید با پلاک مخدوش، به صورت حرفه ای دریچه های چدنی فاضلاب را سرقت می کرد، شناسایی کردند.

با شناسایی مشخصات ظاهری متهم و خودروی وی، تصویری از متهم در اختیار گشت های انتظامی کلانتری ها و پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران کلانتری 149 امامزاده حسن در گشت زنی های هدفمند موفق شدند خودروی متهم را شناسایی و راننده آن را دستگیر کنند.

 متهم که پس از انتقال به پلیس آگاهی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت، درتحقیقات تکمیلی پلیس به 30 فقره سرقت دریچه های آب و فاضلاب و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق و مالخر دریچه های فاضلاب/ اعتراف به 30 فقره سرقت در منطقه 17

دستگیری سارق و مالخر دریچه های فاضلاب/ اعتراف به 30 فقره سرقت در منطقه 17