مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 15:302021-05-11سياسي

شهادت سردار سلیمانی اثبات کرد که انگیزه مقاومت بیش از پیش تقویت شد


شهادت سردار سلیمانی اثبات کرد که انگیزه مقاومت بیش از پیش تقویت شده است از این رو مطمئن هستیم مانند گذشته مبارزات ملت فلسطین در مقابل متجاوزان، - ه است از این رو مطمئن هستیم مانند گذشته مبارزات ملت فلسطین در مقابل متجاوزان، تحسین برانگیز خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی طی تماس های تلفنی جداگان های با اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفتگو کرد.

قالیباف در این تماس های تلفنی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان گفت: جنایات صهیونیست ها در مسجد الاقصی بیانگر آشفتگی رژیم اشغالگر قدس در صحنه کنونی تحولات فلسطین است.

وی افزود: تلاش رژیم صهیونیستی در سرکوب نمازگزاران روزه دار و هتک حرمت مسجدالاقصی ، توسعه شهرک سازی و کوچاندن ملت فلسطین، ادامه سیاست اشغالگری این رژیم جعلی است.

رییس مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به خوی اشغالگری صهیونیست ها و اهمیت مقاومت در برابر این زیاده خواهی ها، گفت: شهادت سردار سلیمانی اثبات کرد که انگیزه مقاومت بیش از پیش تقویت شده است از این رو مطمئن هستیم مانند گذشته مبارزات ملت فلسطین در مقابل متجاوزان، افتخارآفرین و تحسین برانگیز خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سردار سلیمانی اثبات کرد که انگیزه مقاومت بیش از پیش تقویت شد

شهادت سردار سلیمانی اثبات کرد که انگیزه مقاومت بیش از پیش تقویت شد