مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 13:252021-05-11بين الملل

ظریف: تنها راه حل عادلانه قضیه فلسطین برگزاری همه پرسی است


وزیر امور خارجه در توییتی به زبان عربی حمله به مسجد الاقصی توسط نظامیان صهیونیست را بزرگ ترین دلیل بر ماهیت نژادپرستانه و مجرمانه این رژیم خواند و تنها راه حل عادلانه قضیه فلسطین را رجوع به اراده فرزندان واقعی این سرزمین و برگزاری همه پرسی برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صفحه توییترش با انتشار پیام ویدئویی به زبان عربی و در واکنش به حمله به مسجد الاقصی نوشت: حمله به مسجد الاقصی و کشتن نمازگزاران و هتک حرمت مقدسات دینی، بزرگ ترین دلیل بر ماهیت نژادپرستانه و مجرمانه این رژیم غاصب است که همواره دلیل اساسی از بین رفتن امنیت و آرامش و ثبات در این منطقه بوده است.

وی افزود: در این جا تأکید می کنم تنها راه حل عادلانه قضیه فلسطین، رجوع به اراده فرزندان واقعی این سرزمین و برگزاری همه پرسی است.

    رییس دستگاه دیپلماسی همچنین دیروز (دوشنبه) در توییتی در واکنش به جنایات اخیر صهیونیست ها در مسجد الاقصی نوشت: برای رژیم اسراییل دزدیدن سرزمین ها و خانه های مردم، ایجاد رژیم آپارتاید و خودداری از واکسینه کردن شهروندان تحت اشغال غیرقانونی ، کافی نبوده که اکنون در آستانه مقدس ترین عید مسلمانان، اقدام به تیراندازی به سمت نمازگزاران بیگناه در داخل سومین مسجد مقدس م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: تنها راه حل عادلانه قضیه فلسطین برگزاری همه پرسی است

ظریف: تنها راه حل عادلانه قضیه فلسطین برگزاری همه پرسی است