مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:502021-05-11اجتماعي

34 درصد دانش آموزان استان تهران اضافه وزن دارند


رییس شورای آموزش و پرورش استان تهران گفت: 34 درصد دانش آموزان استان تهران اضافه وزن دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر برنامه ریزی امتحانات و کلاس های تقویتی دانش آموزان اظهار داشت: مقرر شده است تا کلاس های تقویتی و جبرانی در دوره متوسطه اول طی 10 جلسه و متوسطه دوم 16 جلسه با مبلغی به عنوان هزینه هر واحد پیش بینی شود.

وی افزود: مصوب شد تا برگزاری کلاس های تقویتی و جبرانی برای دانش آموزان بی بضاعت، با تخفیف و برخی به شکل رایگان در نظر گرفته می شود.

رییس شورای آموزش و پرورش استان تهران در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه 34 درصد دانش آموزان استان تهران دارای اضافه وزن هستند گفت: این آمار در مقطع دوم ابتدایی از سایر مقاطع بیشتر است؛ از این رو مصوب شده است تا شناسنامه بهداشت برای سلامت دانش آموزان صادر شود.

حسن بیگی سپس با تاکید بر اینکه کنترل اضافه وزن دانش آموزان باید در برنامه ریزی ها لحاظ شود بیان کرد: مقرر شده است تا در نقشه نوسازی مدارس، مکان ویژه ای برای ایجاد محیط ورزشی در نظر گرفته شود و بودجه لازم از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی پیش بینی شود.

وی در پایان در خصوص اختلاف نظر بین آموزش و پرورش و تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: پیشنهاد شد تا موضوع از طریق معاونت حقوقی ریاست جمهوری استعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 درصد دانش آموزان استان تهران اضافه وزن دارند

34 درصد دانش آموزان استان تهران اضافه وزن دارند