مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-05-11سياسي

مشارکت اصلی ترین رکن انتخابات است


رییس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: مشارکت اصلی ترین رکن انتخابات است و سابقه حضور و مشارکت مردم خراسان جنوبی در انتخابات، نشان دهنده آگاهی آنان از تاثیر انتخابات بر سرنوشت شان است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: مشارکت اصلی ترین رکن انتخابات است و سابقه حضور و مشارکت مردم خراسان جنوبی در انتخابات، نشان دهنده آگاهی آنان از تاثیر انتخابات بر سرنوشت شان است.

ناصر خوش خبر، امروز سه شنبه 21 اردیبهشت در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای هیات رییسه خانه مطبوعات استان خراسان جنوبی افزود: وظیفه ما در وزارت کشور و دولت، برگزاری انتخابات است که باید برای هرچه بهتر نتیجه دادن کارها از ظرفیت تمامی حوزه ها در این راستا استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی مشارکت را اوج مسوولیت پذیری خواند و گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، دشمنان را از تحقق برنامه هایشان مایوس می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت معاندین در راستای دلسرد کردن مردم از نظام اظهار داشت: ما باید با استفاده از ظرفیت رسانه ها، به دنبال آگاهی بخشی در سطح جامعه باشیم و رسانه ها در آگاهی بخشی به مردم وظیفه بسیار خطیری برعهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت اصلی ترین رکن انتخابات است

مشارکت اصلی ترین رکن انتخابات است