مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 10:102021-05-11اقتصادي

ارمغان 1000 میلیارد تومانی تام برای استان سمنان


استاندار سمنان از دستگاه های اجرایی و بانک های عامل این استان خواست: تلاش داشته باشند تا جایگاه برتر کشوری استان در سال گذشته در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید، - در سال 1400 نیز حفظ شود.

علیرضا آشناگر، استاندار سمنان، 21 اردیبهشت 1400، در دویست و هشتاد و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد: نیاز است تا به صورت ویژه و مستمر، درخواست های متقاضیان و واحدهای تولیدی در خصوص دریافت تسهیلات رونق تولید توسط دستگاه های اجرایی و بانکهای عامل استان در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و در این خصوص همچون سال گذشته اهتمام جدی وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه استان سمنان در سال گذشته توانست جایگاه برتر کشوری در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید را به خود اختصاص دهد، افزود: دستگاه های اجرایی و بانکهای عامل استان، در سال جاری نیز حداکثر تلاش خود را برای برطرف نمودن مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی به کار گیرند.

آشناگر تاکید کرد: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید به صورت کاربردی و مستمر برگزار شود تا با اجرای مطلوب مصوبات، ضمن تسریع در حرکت چرخ صنعت استان، انشالله مشکلات کارگری در استان نداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارمغان 1000 میلیارد تومانی تام برای استان سمنان

ارمغان 1000 میلیارد تومانی تام برای استان سمنان