مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-11سياسي

نماز عید سعید فطر در شهرهای 40 گانه استان بوشهر برگزار می شود


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان بوشهر از برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرهای 40 گانه استان خبر داد.

- حجت الاسلام یعقوب بهمیاری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: 6 گروه استهلال رصد ماه شوال به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام می شوند.

وی افزود: یک گروه در ساحل گناوه، 3 گروه در رصدخانه مهر در گورک تنگستان مستقر و 2 گروه به ارتفاعات باغ تاج دشتستان اعزام می شوند.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان بوشهر گفت: نماز عید سعید فطر در مرکز استان به امامت آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اقامه می شود بهمیاری اضافه کرد: نماز عید فطر در کنار ساحل خلیج فارس در میدان شهید رییسعلی دلواری بوشهر در فضای باز ساعت 7 صبح برگزار می شود.

وی، با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر در استان بوشهر بیان کرد: نماز عید سعید فطر در مکان های رو باز و در شهرهای 40 گانه استان بوشهر این نماز با حضور روزه داران در عید سعید فطر اقامه می شود.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان بوشهر رعایت پروتکل بهداشتی برای مقابله با کرونا را یک ضرورت دانست و بیان کرد: مردم آگاه استان بوشهر همانند گذشته در نماز عید سعید فطر باید دستورالعمل های بهداشتی را موردتوجه قرار دهند و ضمن استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز عید سعید فطر در شهرهای 40 گانه استان بوشهر برگزار می شود

نماز عید سعید فطر در شهرهای 40 گانه استان بوشهر برگزار می شود