مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-11اجتماعي

کاهش 5 درصدی جرایم در پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در مراسم اختتامیه محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در مقر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: - رییس پلیس پایتخت از کاهش 5 درصدی جرایم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در مراسم اختتامیه محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در مقر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: در راستای تأکیدات فرمانده ناجا و اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا یکی از اساسی ترین راهبرد ها در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ایجاد فضای معنوی و ایجاد پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه ناجا بیشترین ارتباط را با مردم دارد، تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی رکن اصلی برقراری امنیت در داخل کشور از مرز ها تا مرکز است.

وی گفت: روزانه 17 تا 20 هزار نفر به مراکز فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مراجعه می کنند.

سردار رحیمی با اشاره به این مطلب که در طول ماه رمضان 120 تا 180 محفل انس با قرآن کریم در سراسر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شده است، اظهارداشت: نیروی انتظامی به واسطه اجرای ماموریت های خود همواره مورد حمله دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 5 درصدی جرایم در پایتخت

کاهش 5 درصدی جرایم در پایتخت