مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-11فرهنگي

31 هزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی مراکز برای عید فطر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما، همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و حلول ماه شوال و عید سعید فطر، - ویژه برنامه های مختلفی در صدا و سیمای استان ها به مناسبت عید سعید فطر تدارک دیده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما، همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و حلول ماه شوال و عید سعید فطر، صدا و سیمای مراکز برای این عید فرخنده، تدارک وسیعی دیده و برنامه های رادیویی و تلویزیونی گوناگونی را روانه آنتن می کنند که به صورت تولیدی یا زنده پخش خواهد شد.

بر این اساس و در سیمای هر مرکز، برنامه های ترکیبی متنوعی با عناوین گوناگون به صورت ویژه روی آنتن می رود.

مرکز خوزستان دو ویژه برنامه فارسی و عربی را برای این روز در نظر گرفته که عیدتون گرم و افراح العید نام دارند و شامل گفت وگو، موسیقی محلی، نمایش طنز و گزارش های مردمی هستند.

عید عاشقان عنوان ویژه برنامه عید فطر مرکز کیش است که به مدت یکصد دقیقه روی آنتن می رود همچنین صدا و سیمای مرکز مهاباد هم برنامه چراخان را برای عید فطر در نظر گرفته است، برنامه ای با حضور کارشناسان مذهبی، گزارش مردمی، دف نوازی و آیتم های شاد و متنوع دیگر؛ همچنین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 هزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی مراکز برای عید فطر

31 هزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی مراکز برای عید فطر