مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-05-11اقتصادي

باقی ماندن 222 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در بانک های خوزستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: تا امروز، 411 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در بانک های خوزستان ثبت شده است که از این میزان حدود 192 میلیارد تومان پرداخت شده و مبلغ 222 میلیارد تومان میز در بانک ها مانده که آماده پرداخت است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: تا امروز، 411 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در بانک های خوزستان ثبت شده است که از این میزان حدود 192 میلیارد تومان پرداخت شده و مبلغ 222 میلیارد تومان میز در بانک ها مانده که آماده پرداخت است.

ارسلان غمگین در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات کرونایی، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیز اعلام وضعیت قرمز در خوزستان از خردادماه سال 99، دولت تسهیلاتی برای واحدهای آسیب دیده از تعطیلات کرونایی در نظر گرفت و مهلت ثبت نام برای اخذ تسهیلات تا اواخر سال 99 مقرر شده بود.

وی با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام تسهیلات کرونایی، ادامه داد: با پیگیری استاندار خوزستان، زمان ثبت نام برای دریافت تسهیلات کرونایی تا پایان اردیبهشت ماه 1400 تنها برای استان خوزستان تمدید شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: به طور کلی تا امروز، 411 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در بانک های خوزستان ثبت شده است که از این میزان حدود 192 میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقی ماندن 222 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در بانک های خوزستان

باقی ماندن 222 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در بانک های خوزستان