مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-11سياسي

رهایی یک محکوم از قصاص با گذشت اولیای دم در یزد


رییس شوراهای حل اختلاف استان یزد گفت: در راستای عمل به سنت حسنه عفو و با تلاش شورای حل اختلاف 31 مستقر در زندان، زندانی محکوم به قصاص نفس با اخذ رضایت اولیاء دم از چوبه دار رهایی یافت.

- اظهار داشت: با پیگیری و تلاش های مضاعف کارکنان شورای حل اختلاف 31 مستقر در زندان و حضور نماینده مردم شریف شهرستان های یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در ماه مبارک رمضان، در اقدامی خداپسندانه، اولیای دم از اجرای حکم زندانی محکوم به قصاص نفس گذشت کردند.

وی عنوان کرد: گذشت و بخشش، رضایت خداوند را در پی دارد و از سنت های حسنه است که در شرع مقدس و مقررات ما بر آن تاکید داشته و دارد.

حداد با اشاره به ارزش و مرتبه بسیار والای صلح و سازش و تاکید بر این موضوع در آیات و روایات متعدد ابراز کرد: مجموعه شوراهای حل اختلاف استان تمام توان و ظرفیت خود را برای تبیین و ترویج فرهنگ صلح و سازش به کار گرفته است و بر بهبود و پیشبرد مستمر آن تاکید دارد.

حداد ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های اعضای شوراهای حل اختلاف مستقر در زندان های استان در حل و فصل دعاوی و اختلافات از طریق صلح و سازش تصریح کرد: تلاش این مجموعه، در راستای ترویج فرهنگ عفو و گذشت در جامعه، اقدامی ستودنی و بسیار ارزشمند و اثرگذار است و تاکنون منتهی به اخذ رضایت بسیاری از شکات شده که موجبات آزادی بسیاری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی یک محکوم از قصاص با گذشت اولیای دم در یزد

رهایی یک محکوم از قصاص با گذشت اولیای دم در یزد