مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-11اقتصادي

ساختار مدیریت کل اعتبارات بانک مرکزی تغییر کرد


بانک مرکزی در تکمیل چارچوب نوین سیاست گذاری پولی، ساختار مدیریت کل اعتبارات را متناسب با نیازهای ناظر بر این تحولات به مدیریت کل عملیات پولی و اعتباری با سه اداره زیر مجموعه «اعتبارات»، - بانک مرکزی در تکمیل چارچوب نوین سیاست گذاری پولی، ساختار مدیریت کل اعتبارات را متناسب با نیازهای ناظر بر این تحولات به مدیریت کل عملیات پولی و اعتباری با سه اداره زیر مجموعه اعتبارات ، عملیات بازار باز و تأمین مالی زنجیره تولید تغییر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بانک در راستای عملیاتی کردن فرایندهای مربوط به سیاست گذاری نوین پولی در اسفند ماه سال 1398 با تمرکز بر عملیات بازار باز، تسهیلات قاعده مند و وثیقه دار کردن رابطه مالی بانک ها با بانک مرکزی اداره عملیات بازار باز را ایجاد کرد.

همچنین در تکمیل ساختار جدید و با هدف توسعه زیرساخت های تأمین مالی زنجیره های تولید و کمک به رشد اقتصادی از طریق شیوه های غیرتورمی اداره تأمین مالی زنجیره تولید نیز تشکیل شد.

بر مبنای این تغییرات جدید، بخشی از فعالیت های اداره اعتبارات به دو اداره تخصصی عملیات بازار باز و تامین مالی زنجیره تولید تفویض شد و تمرکز اصلی اداره اعتبارات بر اجرای تکالیف قانونی بانک مرکزی و همچنین مدیریت روابط مالی این بانک با بخش دولتی استوار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار مدیریت کل اعتبارات بانک مرکزی تغییر کرد

ساختار مدیریت کل اعتبارات بانک مرکزی تغییر کرد