مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-11سياسي

کمرنگ شدن گفتگو بین اعضای خانواده دغدغه امروز در جامعه است


مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان کمرنگ شدن گفتگو بین اعضای خانواده را دغدغه امروز عنوان کرد و گفت: راه اندازی فضاهای فرهنگی به تقویت این ارتباط کمک می کند.

- ، زهرا یعقوب نژاد پیش از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح دومین کتابخانه ویژه مادر و کودک گیلان در صومعه سرا ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده برای راه اندازی این مکان فرهنگی، اظهار کرد: اجرای این طرح ابتکاری و خلاقانه است.

وی با بیان اینکه وجود هم افزایی بین دستگاهی در زمینه اجرای چنین پروژه های فرهنگی لازم و ضروری است، افزود: تقویت گفتگوی میان اعضای خانواده یکی از دغدغه های اصلی در حوزه زنان و خانواده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به اینکه راه اندازی چنین پروژه های فرهنگی که نقش مادران و کودکان را در کنار هم قرار می دهد می تواند زمینه کاهش این دغدغه را فراهم کند، گفت: جای خوشحالی است که با تعریف یک فضا در کنار ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی به نقش آموزش و مشاوره برقراری ارتباط سالم و آموزش مهارت های زندگی برای اعضای خانواده فراهم می شود.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر توجه خوبی از سوی نهاد کتابخانه های کشور و استان گیلان به این بخش شده است، اضافه کرد: انتظار می رود از این دست پروژه هایی که به برگزاری و برقراری ارتباط خوب در میا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمرنگ شدن گفتگو بین اعضای خانواده دغدغه امروز در جامعه است

کمرنگ شدن گفتگو بین اعضای خانواده دغدغه امروز در جامعه است