مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-11اقتصادي

برای رساندن رتبه تورم کرمانشاه به میانگین کشور برنامه داریم


سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه رتبه اول تورم کشور در شان مردم استان نیست، گفت: برای بهبود رتبه تورم استان برنامه داریم و تلاش می کنیم در یک بازه زمانی شش ماهه رتبه تورم استان را به میانگین کشور برسانیم.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه رتبه اول تورم کشور در شان مردم استان نیست، گفت: برای بهبود رتبه تورم استان برنامه داریم و تلاش می کنیم در یک بازه زمانی شش ماهه رتبه تورم استان را به میانگین کشور برسانیم.

براساس رتبه اعلامی تورم استانهای کشور، استان کرمانشاه در فروردین امسال با نرخ تورم بیش از 41 درصد، رتبه اول تورم را بین استانهای کشور داشت، موضوعی که با انتقادات بسیاری همراه بود.

در خصوص دلایل بالا بودن نرخ تورم استان و راهکارهای کاهش آن با سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه به گفت و گو نشستیم.

بهزاد باباخانی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص دلایل بالا بودن رتبه تورم کرمانشاه در فروردین امسال، اظهار کرد: طی سالهای 1397 و 1398 باتوجه به شرایط سخت اقتصادی که در کشور حاکم بود، در برنامه تنظیم بازار استان بیشتر روی این مسئله تمرکز داشتیم که کالاها و خدمات با قیمت مناسبی به دست مصرف کننده برسد و با افزایش نظارت ها و جلوگیری از افزایش قیمت برخی کالاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رساندن رتبه تورم کرمانشاه به میانگین کشور برنامه داریم

برای رساندن رتبه تورم کرمانشاه به میانگین کشور برنامه داریم