مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-11سياسي

لیست انتخابات شورا باید ترکیبی از افراد مجرب و جوانان باشد


رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی فارس بر لزوم ارائه فهرست شورای شهر با ترکیبی از متخصصین باتجربه و سرمایه های انسانی جوان و با انگیزه تاکید کرد.

- ایسنا/فارس رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی فارس بر لزوم ارائه فهرست شورای شهر با ترکیبی از متخصصین باتجربه و سرمایه های انسانی جوان و با انگیزه تاکید کرد.

حجت الاسلام سید محی الدین طاهری در جمع اعضای شورای وحدت استان و هیئت اجرایی شیراز با اشاره به روایتی از نبی مکرم اسلام (ص) در خصوص توجه به اهمیت موضوع انتخاب افراد شایسته در فهرست شورای شهر شیراز و لزوم تصمیم گیری با انگیزه الهی و به دور از منافع شخصی، حزبی، جناحی و جریانی بیان کرد: انسان در همه مراحل زندگی در میدان آزمایش الهی قرار دارد ولی برای برخی امکان صعود و سقوط با توجه به موقعیت آنها فراهم تر است.

امکان صعود و سقوط فعالان سیاسی بیش از سایرین است به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر جامعه روحانیت فارس، طاهری افزود: جنس فعالیت سیاسی با توجه به ظرافت ها و پیچیدگی های خاص خود شرایطی را فراهم می کند که امکان صعود و سقوط انسان را به مراتب بیش از سایر موقعیت ها فراهم می کند و هر کسی مرد این میدان نیست.

رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی فارس، توفیق درک ماه مبارک رمضان و همچنین توان تحلیل و درک مسائل سیاسی را از نعمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست انتخابات شورا باید ترکیبی از افراد مجرب و جوانان باشد

لیست انتخابات شورا باید ترکیبی از افراد مجرب و جوانان باشد