مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-11اقتصادي

کشف بیش از 800 هزار قطعه جوجه یک روزه قاچاق در کردستان


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 800 هزار قطعه جوجه یک روزه قاچاق در کردستان کشف و ضبط شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی خداویسی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه اصلی کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان در سنندج اظهار کرد: قاچاق جوجه یک روزه در چند ماه اخیر وضعیت بسیار بدی داشت و نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرد.

وی افزود: این افزایش قاچاق با وضعیتی که در بازار مرغ و چالشی که ایجاد شد همزمانی پیدا کرد و در این راستا مانورهای رسانه ای در رسانه های داخلی و معاند صورت گرفت که مشکلات گرانی و کمبود مرغ ناشی از قاچاق جوجه یک روزه است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم از دست قاچاق خلاص شویم چاره ای جز حرکت به سمت سامانه ای عمل کردن نداریم.

خداویسی با بیان اینکه الان همه پیکان ها به سمت مرزبانی است، گفت: تلاش و ایثارگری مرزبانان در این عرصه بسیار حائز اهمیت است و تا کسی در این نقطه قرار نگیرد نمی تواند اهمیت موضوع و سختی کار را حس نخواهد کرد.

وی افزود: ما 227 کیلومتر مرز مشترک داریم و همه این مرز را نمی توان دیوار کشید کار حراست از مرزها با این میزان نیرو واقعا کار ارزشمند است و با سخت ترین شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 800 هزار قطعه جوجه یک روزه قاچاق در کردستان

کشف بیش از 800 هزار قطعه جوجه یک روزه قاچاق در کردستان