مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-11بين الملل

هشدار شورای امنیت روسیه درباره تحقیقات بیولوژیکی آمریکا


دبیر شورای امنیت روسیه گفت، ایالات متحده در حال تدوین برنامه هایی از تحقیقات بیولوژیکی برای بسیاری از کشورها به ویژه برنامه های نظامی است و از طریق برنامه های مشترک مختلف که مسالمت آمیز عنوان می کند، - دبیر شورای امنیت روسیه گفت، ایالات متحده در حال تدوین برنامه هایی از تحقیقات بیولوژیکی برای بسیاری از کشورها به ویژه برنامه های نظامی است و از طریق برنامه های مشترک مختلف که مسالمت آمیز عنوان می کند، آنها را به مرحله اجرا درمی آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیکولای پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: در سال های اخیر ایالات متحده و متحدان آن در ناتو به طور قابل توجهی تحقیقات بیولوژیکی را در بسیاری از کشورهای جهان افزایش داده اند.

ایالات متحده براساس نیازهای برنامه های بیولوژیک ملی، در درجه اول برنامه های نظامی، برای هر کشور برنامه های عملیاتی در حال تدوین دارد.

او افزود، این برنامه ها از طریق تحمیل برنامه هایی نظیر شراکت جهانی علیه اشاعه تسلیحات و مواد برای کشتار جمعی، کمیته های بیولوژیکی مشترک و کاهش تهدید مشترک انجام می شوند.

دبیر شورای امنیت روسیه در مورد نزدیک شدن زیست شناسان نظامی ایالات متحده و متحدان ناتو به مرزهای روسیه ابراز نگرانی کرد، چرا که میکروب های کشنده از آزمایشگاه های ایالات متحده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار شورای امنیت روسیه درباره تحقیقات بیولوژیکی آمریکا

هشدار شورای امنیت روسیه درباره تحقیقات بیولوژیکی آمریکا